«سازوکارهای توسعه فعالیت قرآنی در اروپا» بررسی شد
کد خبر: 3575847
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

«سازوکارهای توسعه فعالیت قرآنی در اروپا» بررسی شد

گروه بین‌الملل: سمینار «بررسی سازوکارهای توسعه فعالیت قرآنی در اروپا» به همت شعبه مؤسسه قرآن کریم آستان مقدس عباسی در لندن برگزار شد.

«مکانیسم‌های توسعه فعالیت قرآنی در اروپا» در لندن بررسی شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «alkafeel.net»، این سمینار با حضور شماری از شخصیت‌ها، اساتید، علما و علاقه‌مندان به امور قرآنی از جمله «سیدمحمدعلی الحلو»، استاد و پژوهشگر حوزه علمیه نجف اشرف و «شیخ ضیاءالدین الزبیدی»، مدیر مرکز علوم قرآن، تفسیر و انتشارات آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار شد.
در این سمینار، راه‌های توسعه فعالیت قرآنی در اروپا و گسترش فرهنگ اصیل اسلام محمدی که دعوت‌کننده به صلح، سعادت، زندگی شایسته و احترام به ارزش‌های انسانی است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سیدمحمدعلی الحلو در این سمینار به مباحثی در زمینه فعالیت قرآنی در لندن و مشکلات دست‌‌اندرکاران این عرصه و دغدغه‌های آن‌ها گوش داد و توصیه‌ها و پیشنهاداتی را که می‌تواند به توسعه این اقدام مبارک و گسترش اندیشه قرآن و عترت کمک کند، ارائه داد.
شعبه مؤسسه قرآن آستان مقدس عباسی در لندن تاکنون دوره‌های قرآنی متعددی در زمینه احکام تلاوت، علوم قرآن و تفسیر بر اساس روایات اهل بیت(ع) برگزار کرده است.
captcha