جزئیات فینال مسابقات شوق تلاوت
کد خبر: 3579110
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

جزئیات فینال مسابقات شوق تلاوت

گروه مسابقات: امروز متسابقان شوق تلاوت، به قرائت مجدد قطعاتی می‌پردازند که در دوره مقدماتی و نیمه‌نهایی اجرا کرده‌اند.

جزئیات فینال مسابقات شوق تلاوت
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به عراق، مسابقات فینال شوق تلاوت طی امروز و فردا 10 و 11 اسفندماه برگزار می‌شود.
حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی شوق تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا در این خصوص اظهار کرد: امروز متسابقان به قرائت مجدد قطعاتی می‌پردازند که در دوره مقدماتی و نیمه‌نهایی اجرا کرده‌اند. در فینال مسابقات نیز که بعد از ظهر فردا در صحن حرم حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود، 28 قاری فینالیست، در 4 سبک مصطفی اسماعیل، شحات، منشاوی و عبدالباسط به رقابت خواهند پرداخت.
مقدم‌کیا افزود: مجموع امتیازاتی که قاریان نوجوان، طی امروز و فردا کسب می‌کنند، برندگان نهایی را مشخص خواهد کرد. اسامی برندگان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که غروب فردا برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.
دبیر طرح ملی شوق تلاوت همچنین اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی در حرم اباعبدالله الحسین(ع)، امیرالمومنین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سایر اماکن مقدسه جزئی از برنامه‌های ستاد اجرایی شوق تلاوت است که با اجرای شورآفرین قاریان این کاروان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اساتید قرآنی نظیر مهدی قره‌شیخلو، غلامرضا شاه‌میوه، حسن ربیعیان نیز در این محافل به میزبانی عتبه مقدس حضرت عباس(ع) شرکت می‌کنند.
captcha