برپایی محافل انس با قرآن در جبهه‌های موصل
کد خبر: 3580718
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

برپایی محافل انس با قرآن در جبهه‌های موصل

گروه بین‌الملل: مدیریت قرآن بسیج مردمی عراق به برگزاری محافل انس با قرآن در جبهه‌های نبرد با گروه‌های تروریستی در موصل اقدام کرد.

برپائی محافل انس با قرآن در جبهه‌های موصل
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، این محافل قرآنی از روز شنبه، 14 اسفند در محل استقرار گروه‌های رزمندگان در مناطق آزاد شده موصل و در راستای فعالیت‌های مستمر مدیریت قرآن بسیج مردمی عراق در استان نینوا در حال برگزاری است.
تصحیح قرائت سوره فاتحه، سوره‌های کوتاه قرآن، بیان مفاهیم و فضیلت‌های این سوره‌ها، ارائه مباحثی پیرامون مفهوم جهاد در قرآن و پرسش و پاسخ بین رزمندگان و کارشناسان قرآنی با هدف انس هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی از مهمترین اهداف این برنامه عنوان شده است.
گروه اعزامی کارشناسان قرآنی، همچنین با برپایی مجالس ختم قرآن، ثواب سوره‌های قرائت شده را نثار ارواح طیبه شهدا کرده و با توزیع نسخه‌های قرآن بین رزمندگان و نیروهای مبارز در خط مقدم از حضور ارزنده آن‌ها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل قدردانی می‌کنند.
گفتنی است، مدیریت قرآن بسیج مردمی عراق از آغاز عملیات آزادسازی مناطق مختلف تحت اشغال داعش و نیروهای تروریستی با اعزام گروه‌های قرآنی به موصل، سعی داشته تا با برپایی جلسات و محافل انس با قرآن روحیه معنوی رزمندگان را تقویت و همواره به آن‌ها یادآوری کند که آموزه‌های قرآنی در میادین جهادی نیز باید پاس داشته شوند.
captcha