دانش‌آموزان حافظ کل در قطر تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3581132
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

دانش‌آموزان حافظ کل در قطر تجلیل می‌شوند

گروه بین‌الملل: 105 نفر از دانش‌آموزان عضو مراکز آموزش قرآن قطر که پس از گذراندن آزمون ویژه حافظان کل، موفق شدند مدرک فارغ‌التحصیلی خود را دریافت کنند، طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

دانش‌آموزان حافظ کل در قطر تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه الشرق قطر، این گروه از دانش‌آموزان، عضو مراکز آموزش حفظ قرآن وابسته به وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر بودند که پس طی مراحل آموزشی خود موفق شدند حفظ کل قرآن را به پایان رسانده و در آزمون اعطای مدرک ویژه حافظان کل شرکت کنند.
سیدمحمد بن‌حمد الکواری، مدیر اداره تبلیغ و ارشاد دینی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر در این باره گفت: پس از برگزاری آزمون، سطح حافظان در حد مطلوب ارزیابی شد، چراکه این اداره برنامه آموزشی خود را مبتنی بر تقویت توان و استعداد دانش‌آموزان و توسعه مهارت‌های فردی حافظان قرآن می‌داند تا بدین ترتیب هر سال شاهد داوطلبان بیشتری برای حضور در دوره‌های آموزش قرآن قطر باشیم.
وی افزود: بخش قرآن و علوم قرآنی اداره تبلیغ و ارشاد وزارت اوقاف، آزمون ارزیابی حافظان کل را با هدف توسعه علمی آموزش قرآن مراکز ذی‌ربط و نیز ابتکار و خلاقیت در روش‌‌های نوین حفظ قرآن برگزار می‌کند و از این طریق حس رقابت بین قرآن‌آموزان نیز تقویت می‌شود.
بر اساس این گزارش، قرار است که دانش‌آموزان حافظ کل طی مراسمی که هر ساله به همت وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر به منظور تکریم از دانش‌آموختگان مراکز قرآنی برگزار می‌شود، تجلیل شوند.
captcha