بانوی آمریکایی از دلایل تشرف به اسلام می‌گوید
کد خبر: 3584920
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

بانوی آمریکایی از دلایل تشرف به اسلام می‌گوید

گروه بین الملل: بانوی تازه مسلمان آمریکایی دیدگاه اسلام درباره پروردگار جهان را دلیل تشرف خود به این دین می‌داند و می‌گوید: خدایی که اسلام معرفی می‌کند، عادل است و در برابر بندگان به انصاف رفتار می‌کند.

بانوی آمریکایی از دلایل تشرف خود به اسلام می‌گوید + فیلم
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، کانال تلگرامی «K1 in USA»(نوشته‌های سه دانشجوی ایرانی از قلب آمریکا) با انتشار فیلمی از دلایل تشرف بانوی آمریکایی به اسلام خبر داد.
 این بانوی آمریکایی شیلیایی‌تبار، در گفت‌و‌گو با یکی از دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا دلیل مسلمان شدن خود را معرفی اسلام از خدا به عنوان خدایی عادل توصیف کرد و گفت: اسلام را دوست دارم چون انسان را مسئول اعمال و رفتارش می‌داند و خدایی که اسلام معرفی می‌کند، عادل و منصف است.
وی که به مذهب حقه تشیع مشرف شده است، گفت: 17 ساله بودم که مسلمان شدم و دلیلش این بود که اعتقادات مسیحیت مرا راضی نمی‌کرد. مسیحیت می‌گوید اگر قبول نداشته باشی حضرت مسیح(ع) پسر خدا است، به بهشت نمی‌روی، حتی اگر انسان خوبی باشی و من انسان‌های خوبی را می‌دیدم که چنین اعتقادی نداشتند.
این بانوی 25 ساله افزود: فکر می‌کردم خدایی که مسیحیت معرفی می‌کند، خدای عادلی نیست که انسان‌ها را به خاطر عدم اعتقاد به اینکه مسیح، پسر خدا است، از بهشت محروم می‌کند، به‌ویژه مردمی که اصلاً راجع به حضرت عیسی(ع) چیزی نمی‌دانند. از خود می‌پرسیدم چرا خدای مسیحیت باید این انسان‌ها را به دوزخ بفرستد.
وی در پاسخ به این سؤال که چه چیزی در اسلام برایش جالب است، گفت: اسلام خدایی را معرفی می‌کند که شرایط انسان‌ها را درک می‌کند و آن‌ها را بر اساس اعتقاداتشان مورد قضاوت قرار می‌دهد، مثلا یک یهودی را بر اساس دستورات تورات و مسلمانان را بر اساس دستورات قرآن مورد داوری قرار خواهد داد و این نوع قضاوت کردن خیلی منصفانه است؛ در‌حالی‌که بر اساس اعتقادات مسیحیت، خدا خیلی متحجرانه قضاوت می‌کند.
 وی افزود: مسیحیت اعتقاد دارد که یک کودک بدون گناه به دنیا نمی‌آید و این را گناه ذاتی می‌داند و این غیرقابل پذیرش است. مسیحیت می‌گوید چون آدم و حوا با خوردن سیب و نافرمانی از خداوند دچار گناه شدند، همه کودکان زمانی‌ که به دنیا می‌آیند این گناه را موروثی با خود دارند و گناهکار به دنیا می‌آیند و این با عدالت سازگار نیست.
این بانوی تازه مسلمان در بخش دیگری از سخنانش مشکل اصلی خود پس از مسلمان شدن را مسئله حجاب عنوان کرد و گفت: خانواده من حجاب را دوست نداشتند و می‌گفتند اگر در قلبت به خدا اعتقاد داشته باشی لزومی به بروز دادن آن نیست و حجاب خواسته مردان است تا به وسیله آن زنان را پنهان کنند.
وی مشکل دیگر خود را در دسترس نبودن غذاهای حلال توصیف کرد و گفت: مادرم اغلب از گوشت خوک در غذاها استفاده می‌کرد و چون نمی‌خوردم، ناراحت می‌شد.
در فیلم زیر این گفت‌و‌گو را مشاهده کنید.

دلایل تشرف بانوی آمریکایی به اسلام


captcha