توزيع قرآن در دانشگاه «كارلتون» كانادا
کد خبر: 3585524
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

توزيع قرآن در دانشگاه «كارلتون» كانادا

گروه بين‌الملل: دانشگاه كارلتون در شهر اتاوا، پايتخت كانادا، اين هفته ميزبان برنامه «هفته شناخت اسلام» است كه با هدف ايجاد آشنایی بيشتر با دين و فرهنگ اسلام در حال برگزاری است.

توزيع قرآن در مراسم شناخت اسلام دانشگاه «كارلتون» كانادا

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) به نقل از روزنامه دانشگاه كارلتون(The Charlatan)، در اين برنامه كه از روز دوشنبه در اين دانشگاه آغاز شده و امروز، 4 فروردين، به كار خود پايان مي‌دهد، بخش های متعددی با هدف معرفی ابعاد مختلف فرهنگ اسلامی برگزار شد.

از جمله برنامه‌ها توزيع نسخه‌های رايگان قرآن به زبان‌های مختلف است تا علاقمندان بتوانند به صورت مستقيم با قرآن كريم آشنا شوند.

داوطلبانی نيز در ايستگاه توزيع قرآن حضور دارند تا به سؤالات احتمالی دانشجويان در مورد معنا و مفاهيم آيات پاسخ دهند.

ايستگاه حجاب، ايستگاه فرهنگ و هنر اسلامي و ايستگاه‌های تفريحی از ديگر بخش‌های اين برنامه است كه با هدف آشنایی بيشتر دانشجويان با اسلام و مسلمانان برگزار شده است.

«بيفتو هلو»، از برگزاركنندگان هفته شناخت اسلام در دانشگاه كارلتون، گفت: بسياری از مردم تلاش می كنند كه اطلاعاتی در مورد اسلام كسب كنند و برای اين كار به سراغ رسانه‌ها يا ديگر منابع می روند اما اطلاعاتی كه از اين طريق به دست می آيد هميشه درست نيست.

وی افزود: بهترين راه برای شناخت اسلام و مسلمانان صحبت كردن در مورد آن با خود مسلمانان است و هفته شناخت اسلام فرصت مناسبی برای انجام اين كار است.

captcha