بازداشت 11 نفر از نگهبانان مسجدالاقصی
کد خبر: 3585964
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

بازداشت 11 نفر از نگهبانان مسجدالاقصی

گروه بین‌الملل: نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه، 8 فروردین‌ماه، 11 نفر از نگهبانان مسجد مبارک الاقصی را در محله‌های مختلف شهر اشغالی قدس بازداشت کردند.

بازداشت 11 نفر از نگهبانان مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه، 11 نفر از نگهبانان مسجد مبارک الاقصی را در محله‌های مختلف شهر اشغالی قدس بازداشت کردند و به بهانه اعتراض به اقدامات یکی از کارشناسان آثار باستانی صهیونیستی تحت بازجویی قرار دادند.
منابع محلی قدس اشغالی اعلام کردند: رژیم صهیونیستی قصد دارد این نگهبانان را به قاضی دادگاه به اصطلاح «صلح» تحویل دهد تا درباره تمدید بازداشت آنها رأی صادر کند.
این بازداشت‌ها در آستانه عید یهودی «فصح» صورت می‌گیرد و همزمان بولدوزرهای ارتش صهیونیستی هم یک منزل در دست احداث در شهرک «عیسویه» واقع در شمال شرق شهر قدس اشغالی را به بهانه عدم دریافت مجوز ساخت تخریب کردند.
گفتنی است که رژیم صهیونیستی همواره در آستانه اعیاد یهودی اقدام به تشدید تدابیر امنیتی و بازداشت گسترده فلسطینیان می‌کند تا به خیال خود با ایجاد رعب و وحشت در میان آنها، مانع از بروز درگیری میان فلسطینیان و شهرک‌نشینان تندروی یهودی شود که به بهانه این اعیاد وارد مسجدالاقصی می شوند.
captcha