دانشگاه بغداد؛ میزبان محفل انس با قرآن
کد خبر: 3586029
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

دانشگاه بغداد؛ میزبان محفل انس با قرآن

گروه بین‌الملل: محفل انس با قرآن کریم امروز، نهم فروردین‌ماه، در دانشکده آموزش علوم انسانی «ابن رشد» دانشگاه بغداد برگزار می‌شود.

دانشگاه بغداد؛ میزبان محفل انس با قرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قاف، هیئتی از اداره قرآن کریم بسیج مردمی عراق ( الحشد الشعبی) در دیدار با مسئولان گروه زبان عربی دانشکده آموزش علوم انسانی ابن رشد وابسته به دانشگاه بغداد با برگزاری محفل انس با قرآن به میزبانی این گروه در دانشگاه بغداد موافقت کرد.
ابواحمد البغدادی، مسئول روابط عمومی اداره قرآن بسیج مردمی عراق در این باره گفت: ما از دانشکده ابن رشد در مجتمع دانشگاهی منطقه باب المعظم در مرکز بغداد بازدید و با خالد خلیل هویدی، رئیس گروه زبان عربی این دانشکده دیدار کردیم.
وی افزود: در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های اداره قرآن بسیج مردمی عراق برای رزمندگان این تشکل و دیگر افراد جامعه ارائه دادیم و قرار شد محفل انس با قرآن برای شادی روح شهدای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق در دانشکده ابن رشد برگزار شود.
این دیدار در راستای تلاش مجدانه اداره قرآن بسیج مردمی عراق برای تعامل با دانشجویان با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در بین آنان و ایجاد حرکتی قرآنی در فضای دانشگاهی این کشور صورت گرفت.

captcha