افسر زن مسلمان در سفارت اسرائیل!
کد خبر: 3587402
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

افسر زن مسلمان در سفارت اسرائیل!

گروه بین الملل: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه، 16 فروردین نخستین افسر زن مسلمان را در سفارت این رژیم در ترکیه به عنوان نماینده سیاسی منصوب کرد تا بار دیگر در صحنه عادی سازی روابط خود با عربها نقش آفرینی کرده باشد.

افسر زن مسلمان در سفارت اسرائیل!
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «tribune»، «راشا اتمنی»، زن عرب 31 ساله فلسطینی و فارغ التحصیل رشته روانشناسی دانشگاه اورشلیم، به مدت سه سال دوره افسری وزارت خارجه این رژیم را گذراند و سپس به مدت سه ماه در سازمان ملل متحد به عنوان دستیار در سمت مأمور سیاسی اسرائیل کار کرد.
رژیم صهیونیستی قبلا نیز از مسلمانان در کرسی های سیاسی داخلی استفاده کرده است اما این نخستین بار است که یک زن عرب مسلمان را در دستگاه سیاسی یهودی به کار می گیرد.
این اقدام رژیم صهیونیستی درحالی صورت می گیرد که انتصاب یک زن عرب مسلمان در دستگاه دیپلماسی یهودیان حاکی از پرده ای دیگر از نمایش عادی سازی روابط این رژیم با اعراب بوده و تلاش برای سرپوش نهادن بر سیاست اشغالگرانه خود در غصب سرزمین مسلمانان به شمار می رود.
ترکیه شریک مهم منطقه ای اسرائیل است و دارای روابط اقتصادی خوبی با تل آویو می باشد. دو کشور ژوئن 2016 پیمان مصالحه را امضا کرده اند.
captcha