معرفی اسلام به دانش‌‌آموزان در «پنسیلوانیا»
کد خبر: 3587632
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

معرفی اسلام به دانش‌‌آموزان در «پنسیلوانیا»

گروه بین‌الملل: انجمن اسلامی «لیهای ولی» در ایالت پنسیلوانیای آمریکا تاکنون میزبان بیش از هزار دانش‌آموز غیرمسلمان شده تا به آنان در مورد معنای حقیقی اسلام و معرفی تنوعات فرهنگی مسلمانان آموزش دهد.

معرفی اسلام به دانش‌‌آموزان در «پنسیلوانیا»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «aboutislam»، «عقیل سید»، مدیر ارتباطات انجمن اسلامی لیهای ولی می‌گوید: درهای مرکز همیشه باز است.

وی درحالی‌که به 48 دانش‌آموز منطقه «ایستون» پنسیلوانیا خوش‌آمد می‌گفت، افزود: ترجیح می‌دهیم که شما جواب سؤالاتتان را اینجا بگیرید نه از گوگل، فاکس‌نیوز یا سی‌ان‌ان.

انجمن اسلامی لیهای ولی، 30 سال پیش تأسیس شد و در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که برگزاری برنامه‌های اطعام فقرا، جمع‌آوری خون برای هلال احمر، جمع‌آوری تجهیزات برای دانش‌آموزان مدرسه‌ای از آن جمله است.

تنها در سال گذشته این مرکز برای زدودن تصورات نادرست مردم در مورد اسلام، میزبان بیش از هزار نفر از شهروندان لیهای ولی بود.

تلاش این مرکز برای زدودن تصورات نادرست در مورد اسلام پس از آن آغاز شد که گزارش پلیس فدرال آمریکا حاکی از افزایش 67 درصدی جرائم ناشی از نفرت علیه مسلمانان در فاصله سال‌های 2014 تا 2015 بود.

captcha