برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3588381
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اولین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز شنبه، ٢٠ فروردین ماه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن، با اشاره به اینکه احکام ٨٠ درصد از کمیته های نمایشگاه مشخص شده است، گفت: دستاوردهای نمایشگاه قرآن، به عنوان یک حرکت ملی و مربوط به نظام مطرح است و همه سلایق و دیدگاه ها باید با تمام ظرفیت ها و توانایی های خود در نمایشگاه حضور یابند.
حشمتی اظهار کرد: نمایشگاه بیست و پنجم با اهداف توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن و عترت و شناساندن فعالیت های قرآن و عترت در کشور در سال جاری برگزار خواهد شد.
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد افزود: تولیدات قرآنی به عنوان نتیجه فعالیت های قرآن و عترت مجموعه ها و موسسات فرهنگی و قرآن کشور باید در دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.
در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورای سیاست گذاری با بیان دیدگاه ها و نظرات خود نسبت به روند و راهبردهای کلی نمایشگاه بیست و پنجم اظهار نظر کردند و نسبت به بکارگیری تمامی ظرفیت های ملی در برپایی شکوهمند نمایشگاه امسال تاکید کردند.
یادآور می شود، اعضای شورای سیاست گذاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه عبارت از مهدی فیض، محمدحسین محمدزاده، محمدرضا داوودآبادی، احمد مسجدجامعی، مجتبی عبدالهی، عباس سلیمی، سید ضیاالدین هاشمی، علی مرادخانی، مهدی قره شیخلو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی(مسئول دبیرخانه نمایشگاه) و ابوالقاسم ایرجی(دبیر شورای برنامه ریزی نمایشگاه) هستند.
captcha