«سعید پرویزی» و «موسی معتمدی» برترین‌های سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 3593638
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

«سعید پرویزی» و «موسی معتمدی» برترین‌های سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن

گروه مسابقات: با پایان یافتن سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن رتبه های برتر رشته حفظ و قرائت به نمایندگان ایران رسید.

موسی معتمدی و سعید پرویزی
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با پایان یافتن سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران رتبه های برتر رشته حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن کریم به نمایندگان ایران رسید.
بنابر این گزارش سعید پرویزی از ایران، فلاح زلیف از عراق و رحمت الله بیات از کشور سوئد در رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز به ترتیب موسی معتمدی از ایران، یاسر احمد از سوریه و عبدالله محمد آدم از سودان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کرذند.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی 31 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه سال 96 در بخش های مسابقات آقایان، بانوان، دانش آموزان، طلاب و نابینایان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۷
0
0
ضمن تبریک به آقای معتمدی وآقای پرویزی لازم به ذکر است که آقای رحمت اله بیات نیز بزرگ شده ایران هستند واصلیت افغانستانی دارندوتلاوت قرآن را در محضر اساتید بزرگوار حرم عبدالعظیم شهرری فرا گرفته اند وچند سالی است که به کشور سوئد مهاجرت نموده اند کسب مقام سوم قرائت را به ایشان هم تبریک عرض می کنیم.
captcha