بازدید عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن مجلس از تحریریه ایکنا
کد خبر: 3594400
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

بازدید عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن مجلس از تحریریه ایکنا

گروه سیاسی: زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز، 10 اردیبهشت‌ماه از تحریریه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز، یک‌شنبه، 10 اردیبهشت‌ماه با حضور در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، از بخش‌های مختلف این سازمان به ویژه تحریریه ایکنا؛ به عنوان اولین و تنها خبرگزاری قرآنی جهان اسلام بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید که از سوی حمید صابرفرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا همراهی می‌شد، در جریان نحوه تولید اخبار و گزارش‌های سرویس‌های مختلف خبری قرار گرفت و سپس با رئیس و مسئولان سازمان و خبرگزاری گفت‌وگو کرد.
بنابراین گزارش، زهرا سعیدی مبارکه، منتخب مردم مبارکه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که علاوه بر عضویت در کمیسیون اقتصادی، به عنوان هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز و رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی نیز فعالیت می‌کند.
سعیدی مبارکه یکی از نمایندگانی است که سابقه درخشانی در حوزه فعالیت‌های قرآنی داشته است. وی علاوه بر کسب رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف قرآنی، به عنوان بانوی قرآن‌پژوه استان اصفهان در محضر مقام معظم رهبری حضور یافت. منتخب مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین رتبه اول و دوم کشوری در اولین و دومین جشنواره ممتازین مخترعین و مبتکرین دانشجویان ایثارگر را کسب کرد و نیز به عنوان جوان نمونه از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب لوح تقدیر دریافت کرد.
زهرا سعیدی مبارکه چندی پیش به عنوان یکی از نمایندگان جوان کشورمان در نشست منطقه‌ای نمایندگان جوان مجالس آسیا و اقیانوسیه پیرامون نقش نمایندگان جوان در پیشبرد جوامع صلح‌آمیز با هدف جلوگیری از افراط‌گرایی خشونت‌آمیز که در سریلانکا برگزار شد، حضور داشت.
captcha