همبستگی کودکان مسلمان با خانواده قربانیان حادثه لندن
کد خبر: 3599212
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

همبستگی کودکان مسلمان با خانواده قربانیان حادثه لندن

گروه بین‌الملل: کودکان مسلمان با جمع‌آوری حدود 500 پوند در مسجد «پیتربورو» در شرق انگلیس با خانواده قربانیان حادثه تروریستی لندن که یک تن از آنان پلیسی به نام «کیت پالمر» بود، اعلام همبستگی کردند.

کمک کودکان مسلمان به خانواده قربانیان حادثه تروریستی لندن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «peterboroughtoday»، دانش‌آموزان مسلمان مدرسه اسلامی پیتربورو دیروز شنبه، 23 اردیبهشت‌‌ماه با تجمع در مسجد خیابان «بورتون»(مرکز اسلامی حسینی) این شهر با جمع‌آوری 500 پوند کمک نقدی برای خانواده‌‌های قربانیان زخمی و کشته شده نیروی پلیس در حادثه تروریستی لندن برای اعلام همبستگی با آن‌ها تا میدان کلیسا راهپیمایی کردند.
«شهنواز مهدوی»، مدیر مسجد پیتربورو در این باره گفت: هدف از این راهپیمایی این بود که به کودکان بیاموزیم از نیروهای پلیس که به خاطر حفظ امنیت انسان‌ها جان خود را به خطر می‌اندازند، قدردانی کنند.
مدرسه اسلامی پیتربورو در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) نیز برنامه‌ای را در کلیسای این شهر با هدف احترام به ادیان برای دانش‌آموزان برگزار کرد.
در این برنامه دانش‌آموزان مسلمان با خواندن اشعاری در مدح حضرت زهرا(س) و حضرت مریم(س)، این دو بانوی بزرگوار را مورد تکریم قرار دادند.
«کنون بیکر»، کشیش کلیسای پیتربورو با استقبال از دانش‌آموزان مسلمان در مورد این برنامه گفت: شناخت بانویی مانند حضرت فاطمه(س) و مریم(س) بهترین راه برای درک اشتراکات ادیان و احترام به آن‌ها است.
یادآور می‌شود، در دوم فروردین امسال دو حمله تروریستی در نزدیکی پارلمان انگلیس در لندن رخ داد که طی آن دست‌کم 4 نفر کشته و 20 نفر زخمی شدند. سه تن از زخمی‌شدگان نیروهای پلیس بودند و «کیت پالمر»، افسر انگلیسی نیز در بین کشته‌شدگان بود.
captcha