ویرایش جدید رساله عملیه آیت‌الله جوادی آملی منتشر می‌شود
کد خبر: 3600596
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
در ماه مبارک رمضان؛

ویرایش جدید رساله عملیه آیت‌الله جوادی آملی منتشر می‌شود

گروه اندیشه: مصطفی امرایی مدیر مرکز نشر بنیاد اسراء با اشاره به اخباری که پیش از این در خصوص انتشار جلد 2 رساله عملیه آیت‌الله جوادی آملی مطرح شده بود، از انتشار ویرایش جدید رساله عملیه که حاوی 700 مسئله جدید فقهی است خبرداد.

مصطفی امرایی، مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) خبرداد: ویرایش جدید جلد 1 رساله عملیه آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه خواهد شد.

وی افزود: در ویرایش جدید این کتاب، بیش از ۷۰۰ مسئله جدید فقهی در باب طهارت و صوم افزوده شده است. همچنین بخش‌های دیگر این رساله عملیه در حال تکمیل است و تا فصل پاییز کار نگارش این کتاب به اتمام خواهد رسید و به صورت یک رساله جامع در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

امرایی با بیان این که مسائل جدیدی که به این رساله اضافه شده است عموما جزء مسائل ضروری و مورد نیاز است افزود: دفتر آیت‌الله جوادی آملی نسبت به مسائل شرعی‌ای که در این کتاب ذکر نشده آماده پاسخگویی است.

امرایی در توضیح خبری که پیش تر از سوی انتشارات اسرا مبنی بر انتشار جلد دوم رساله عملیه اعلام شده بود نیز گفت: در بررسی‌هایی که داشتیم تصمیم بر آن شد که این مسائل جدید در قالب جلد دوم منتشر نشود بلکه همان جلد سابق با ویرایش جدید منتشر شود.

captcha