برگزاری نشست مشترک بین دانشگاه قازان و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران
کد خبر: 3600800
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

برگزاری نشست مشترک بین دانشگاه قازان و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران

گروه بین الملل: صبح امروز نشست مشترکی در رابطه با همکاری دانشکده روابط بین الملل و شرق شناسی جمهوری تاتارستان روسیه و مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی_ فرهنگی دانشجویان ایران در نشستی مشترک با معاون دانشگاه قازان جمهوری تاتارستان و رییس دانشکده بین الملل و شرق شناسی این دانشگاه به بررسی همکاری های دوجانبه پرداختند.
رییس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در این جلسه اطلاعاتی درخصوص طرح های شاخص بین المللی ازجمله طرح ایران جهانی و جهانی ایرانی با هدف بازدید دانشجویان خارجی از اماکن علمی و مراکز فرهنگی
و همچنین دوازدهمین همایش مای علمی-فرهنگی و اولین همایش بین المللی خلیج فارس با تاکید بر گردشگری و نیز همکار های بیشتر فیمابین در حوزه گردشگری پرداخت.
در این جلسه همچنین علی مرادی مدیر کل دفتر همکاری های علمی و بین الملل جهاد دانشگاهی برخی فعالیت های این نهاد را تشریح کرد

آقای دکتر والری لیتسیایوف و خانم دکترتاحتاروا از مسوولان دانشگاه حاضر در این جلسه ضمن ابراز علاقمندی برای همکاری های در حوزه گردشگری خواستار ارتباطات بیشتر بین دانشگاه و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان و از سوی دیگر با جهاد دانشگاهی شدند.
captcha