برپایی جشنواره آشپزی اسلامی در قازان
کد خبر: 3600998
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

برپایی جشنواره آشپزی اسلامی در قازان

گروه بین‌الملل: جشنواره آشپزی اسلامی، 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در حاشیه نهمین اجلاس اقتصادی «روسیه ـ جهان اسلام» در شهر «قازان»، پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره آشپزی اسلامی در قازان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «تالیا مینولینا»، رئیس آژانش توسعه سرمایه‌گذاری تاتارستان در این باره گفت: این جشنواره روزهای شنبه و یکشنبه، 30 و 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری در پارک «گورکی» شهر قازان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جشنواره که در حاشیه نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه ـ جهان اسلام» برگزار می‌شود، نمونه‌های مختلفی از غذاهای تاتاری، ازبکی، ترکی، شرقی، عربی و اسلامی ارائه خواهد شد.
تالینا مینولینا تصریح کرد: در این جشنواره همچنین، آشپزانی از جمهوری تاتارستان وعده‌های غذایی براساس استانداردهای حلال آماده خواهند کرد.
یادآور می‌شود، نهمین اجلاس بین‌المللی اقتصادی «روسیه و جهان اسلام»، از صبح دیروز، 28 اردیبهشت‌ماه در هتل korsten شهر قازان و با حضور نمایندگانی از ۵۰ کشور از جمله هیئت اعزامی جهاد دانشگاهی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و تا فردا 30 اردیبهشت ادامه دارد.
captcha