اعلام ويژه برنامه‌های قرآنی آستان علوی در ماه رمضان
کد خبر: 3603404
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

اعلام ويژه برنامه‌های قرآنی آستان علوی در ماه رمضان

گروه بین‌الملل: دارالقرآن آستان مقدس علوی برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان را در صحن و سرای بارگاه حرم مطهر امام علی(ع) و در بیش از 60 مسجد و حسینیه سراسر نجف برگزار می‌کند.

اعلام ويژه برنامه‌های قرآنی آستان علوی در ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از واحد اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، هم‌زمان با حلول ماه مبارک رمضان، دارالقرآن آستان علوی از برگزاری برنامه‌های قرآنی گسترده طی روزها و شب‌های این ماه مبارک خبر داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدباقر البخاتی، مسئول دارالقرآن آستان علوی در این رابطه به واحد اطلاع‌رسانی آستان گفت: برنامه‌های قرآنی که ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده شامل سه جلسه ترتیل‌خوانی در سه موعد زمانی پس از اقامه نماز صبح، بعد اقامه نماز ظهر و عصر و جلسه‌ای پس از افطار است که ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود.
وی افزود: علاوه بر جلسات ترتیل‌خوانی محفل قرآنی ویژه‌ای هر شب ساعت 24 در صحن مطهر امام علی(ع) برگزار می‌شود و در آن از قاریان برجسته بین‌المللی عراقی و خارجی دعوت به عمل آمده است.
البخاتی در ادامه گفت: برنامه‌های قرآنی دارالقرآن آستان در ماه رمضان تنها شامل حرم مطهر نمی‌باشد و طی هماهنگی‌های صورت گرفته محافل قرآنی متعددی در بیش از 60 مسجد و حسینیه به‌صورت روزانه در سطح استان نجف با حمایت و پشتیبانی آستان علوی برگزار خواهد شد.
captcha