برپایی مسابقه کتاب‌خوانی «آیات موضوعی قرآن» در ماه رمضان
کد خبر: 3604245
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

برپایی مسابقه کتاب‌خوانی «آیات موضوعی قرآن» در ماه رمضان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقه کتابخوانی آیات موضوعی قرآن‌ از سوی مؤسسه مهد قرآن‌ کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهد قرآن‌ کریم و ولایت شهرستان آران و بیدگل، طبق سنوات گذشته در ماه رمضان ویژه‌برنامه‌ها و مراسمی را در نظر گرفته است.

این برنامه‌ها شامل آئین جزء‌خوانی به همراه درس‌هایی از قرآن، نمایشگاه تصویری قرآن، مسابقه کتاب‌خوانی آیات موضوعی قرآن، مسابقه نقاشی ویژه نونهالان، مراسم جزء‌خوانی بانوان (تلاوت از حفظ) است که برای عموم مردم اجرا می‌شود.

مراسم جزء خوانی ویژه بانوان و آقایان در محل پارک زیتون شهرستان، جنب نماز خانه از ساعت 22 برگزار می‌شود که در این مراسم حافظان و قاریان شهرستان تلاوت می‌کنند. این در حالی است که جهت برپایی این مراسم با شهرداری ناحیه 2 آران و بیدگل هماهنگی انجام شد.

همچنین نمایشگاه تصویری از آیات کلام الله مجید و مسابقه تحت عنوان مسابقه «مهر ولایت» ویژه نونهالان در پارک زیتون برپا می‌شود.

در طی ماه مبارک رمضان برنامه‌های دیگری نیز تدارک دیده شده و طی آن همه روزه مراسم جزء خوانی ویژه بخش تخصصی حفظ بانوان هر روز از ساعت 18 تا 19:30 در در مؤسسه مهد قرآن برگزار می‌شود و بانوان جزء مخصوص آن روز را از حفظ و تلاوت می‌کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۹
0
0
برپایی مسابقه باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان علاقمندان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۶
0
0
برپایی از این دست مسابقه‌ها افزایش یابد
captcha