فراخوان مقاله‌نویسی همایش علمی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3606594
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
تاجی خبر داد:

فراخوان مقاله‌نویسی همایش علمی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری

گروه اندیشه: معاون دانش و پژوهش سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان مقاله‌نویسی همایش علمی تخصصی محدود امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.

جواد تاجی، معاون دانش و پژوهش سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: امر به معروف ونهی از منکر، زمینه و راهکارهای اجرای آن در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) موضوع مقالات این همایش است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، افزود: ارائه مبانی دینی و ولایی در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بسط و گسترش آن در سطح سپاه استان، تبیین فعالیت خودجوش کارکنان مومن و انقلابی سپاه استان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ها و راهکارهای اجرایی و بسط، گسترش و احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و شناخت و از بین بردن موانع پذیرش این فریضه در بین همکاران سپاه استان شاخص ترین اهداف همایش علمی تخصصی محدود است.
تاجی نقش فرماندهان و مدیران سپاه استان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نقش امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد عدالت اجتماعی و اداری در سپاه استان، تبیین مبانی دینی و ولایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ها و راهکارهای اجرایی بسط و گسترش آن در سپاه استان و نقش امر به معروف و نهی از منکر از منظر روایات و احادیث، در نیروهای نظامی و سپاه ها را مهم ترین محورها و موضوعات علمی این همایش برشمرد.
معاون دانش و پژوهش سپاه استان راه های جلوگیری از ارتکاب و عادی شدن منکرات و عدم پذیرش این دو فریضه در بین همکاران، بررسی موانع پذیرش امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ها و راهکارهای اجرایی در سپاه استان و بررسی نقش روحانیت و چگونگی نقش آفرینی تحول آفرینی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر محورهای این همایش دانست.
وی آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش را 25 خردادماه جاری خواند و تصریح کرد: علاقمندان باید مقالات را در 12 تا 22 صفحه و همراه فایل word به صورت حضوری به دبیرخانه همایش واقع در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان-معاونت دانش و پژوهش تحویل نمایند.
تاجی با اشاره به اینکه به همه مقالات و مقالات برگزیده جوایزی نفیس تعلق می گیرد، ادامه داد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 03831322041 تماس حاصل کنند.
تاجی با بیان اینکه فقط بسیجیان، سپاهیان و خانواده آنان می توانند در این همایش شرکت کنند، گفت: معاونت دانش و پژوهش سپاه استان از سال 90 آغاز به کار کرده و ایجاد انگیزه مطالعه و پژوهش مهم ترین هدف این معاونت است.

captcha