کودک بنگلادشی؛ از نوابغ حفظ قرآن در جده
کد خبر: 3607164
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

کودک بنگلادشی؛ از نوابغ حفظ قرآن در جده

گروه بین‌الملل: «محمد خلیل الرحمن»، کودک 10 ساله بنگلادشی است که توانایی او در حفظ قرآن کریم، مسئولین مجمع قرآنی الهادی در جده را شگفت‌زده کرده است.

کودک بنگلادشی؛ از نوابغ حفظ قرآن در جده
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد خلیل الرحمن، کودک 10 ساله بنگلادشی، یکی از قرآن‌آموزان مجمع قرآنی الهادی ویژه غیر عرب‌زبان‌ها در جده عربستان است.
«محمد شفیع عبدالحیکم»، مدیر مجمع الهادی در ارتباط با وی می‌گوید: این کودک بنگلادشی از سه سال پیش وارد کلاس‌های مجمع شد که در سرعت حفظ آیات متمایز از دیگر قرآن‌آموزان بود.
وی افزود: در یکی از روزها معلم او متوجه شد، محمد قادر است آیات را با شماره آیه، حزب، جزء و حتی شماره صفحه حفظ کند و همچنین او می‌تواند با شنیدن شماره آیه، آیات را از حفظ بخواند.
عبدالحکیم با بیان این که این کودک بنگلادشی همچنین قادر است، سوره‌های قرآن را از انتها به ابتدا بدون اشتباه بخواند، تصریح کرد: او مانند یک رایانه قرآنی بوده و این یک موهبت الهی است.
مدیر مجمع الهادی همچنین گفت: ولید امتحان‌های کامل قرآن را انجام داده و توانسته رتبه ممتاز را از آن خود کند.
وی با بیان این که این کودک بنگلادشی سال گذشته لقب کوچکترین حافظ قرآن کریم را به دست آورد، افزود: او همچنین توانسته است در فرصت کوتاهی 500 حدیث نبوی را به همراه سند حفظ کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۸
0
0
یکی مثل علی فیضی تو ایران وجود داره که تو شش سالگی همه این کارهای که این کودک ۱۰ ساله میتوتنه تو ده سالکی انجام بده ،علی فیضی تو شش سالگی بلد بود اما کجا اینهمه تعریف و بها....
واقعا که...
captcha