قدردانی العبادی از پشتیبانی حضرت آیت‌الله سیستانی از نیروهای عراقی
کد خبر: 3613976
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

قدردانی العبادی از پشتیبانی حضرت آیت‌الله سیستانی از نیروهای عراقی

گروه بین الملل: نخست وزیر عراق ضمن قدردانی عمیق از حضرت آیت الله سیستانی به دلیل پشتیبانی از نیروهای این کشور، تاکید کرد که این نیروها شایسته برافراشتن پرچم پیروزی بودند.

قدردانی العبادی از پشتیبانی حضرت آیت‌الله سیستانی از نیروهای عراقی
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شفقنا، السومریه نیوز گزارش داد: «حیدر العبادی»، نخست وزیر عراق عصر امروز جمعه، 9 تیرماه از مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی به دلیل پشتیبانی بزرگ و مداوم ایشان از تمامی نیروهای مسلح شرکت کننده در عملیات نظامی سه سال اخیر، تشکر و قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، دفتر نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد که وی با اشاره به حماسه بزرگ و پیروزی های چشمگیر نیروهای مسلح طی سه سال اخیر که آخرین مورد آن پیروزی در شهر موصل، مرکز استان مرزی نینوا در شمال این کشور می باشد، خاطر نشن ساخت که آنها با شجاعت و خون های پاک خود به پیروزی دست یافتند و شایسته برافراشتن پرچم پیروزی هستند.
بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، العبادی ضمن ستایش فراخوان آیت الله العظمی سیستانی برای همزیستی مسالمت آمیز اجتماعی به عنوان ضمانت دوری از هر گونه درگیری فرقه ای و مذهبی، تاکید کرد که این موضع تاریخی مرجعیت دینی در ادامه مواضع ایشان در دفاع از عراق و ملت آن و در راس آنها فتوای جهاد کفایی می باشد که این کشور را نجات داده و راه پیروزی را هموار ساخت.
captcha