مراکز قرآن قطر پذیرای بیش از 34 هزار بانوی قرآنی
کد خبر: 3616714
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

مراکز قرآن قطر پذیرای بیش از 34 هزار بانوی قرآنی

گروه بین‌الملل: مراکز و دارالقرآن‌های ویژه بانوان در قطر در سه ماهه اول امسال میزبان بیش از 34 هزار تن از زنان علاقمند به فعالیت‌های قرآنی بوده است.

مراکز قرآن قطر پذیرای بیش از 34 هزار بانوی قرآنی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «العرب» قطر، مراکز و دارالقرآن‌های بانوان وابسته به اداره تبلیغ و ارشاد دینی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر دوره‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌هایی را در سه ماهه دوم سال جاری ادامه می‌دهند و این فعالیت‌ها در 21 مرکز با حضور 9 هزار و 115 مدرس در 679 جلسه قرآنی در جریان است.
مراکز قرآنی بانوان طی سه ماهه اول امسال دوره‌های قرآنی و فعالیت‌های خود‌ را با حضور 34 هزار و 353 نفر از بانوان و دختران به انجام رسانده و اجرا کرده‌اند و این برنامه‌ها شامل تقویت فن تلاوت و آموزش حفظ و تدبر در قرآن بوده است.
همچنین تعدادی از این مراکز برنامه‌هایی به منظور تقویت ارزش‌های اخلاقی و فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و تفریحی برای شرکت‌کنندگان اجرا کرده‌اند.
برگزاری دوره‌ای 35 روزه تدبر در آیات عم جزء(جزء 30) با موضوع رستاخیز و ایمان به جهان آخرت با شعار «النبأ العظیم: خبر بزرگ» با هدف احیای سنت تدبر و عشق به قرآن از دیگر برنامه‌های این مراکز بوده است.
captcha