برپایی دوره‌های قرآنی ویژه روزنامه‌نگاران عراقی
کد خبر: 3618637
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

برپایی دوره‌های قرآنی ویژه روزنامه‌نگاران عراقی

گروه بین‌الملل: رئیس کانون روزنامه‌نگاران عراق نسبت به برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه روزنامه‌نگاران استان‌های مختلف این کشور در مقر دارالقرآن وابسته به آستان حسینی در کربلای معلی ابراز تمایل کرد.

برپایی دوره‌های قرآنی ویژه روزنامه‌نگاران عراقی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن آستان حسینی، هیئتی از مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) به ریاست «شیخ حسن المنصوری»، مدیر این مرکز با «مؤید اللامی»، رئیس کانون روزنامه‌نگاران عراق و تعدادی از اعضای شورای سندیکای روزنامه‌نگاران این کشور دیدار کردند.
«صفاء السیلاوی»، مدیر مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) در این باره گفت: در این دیدار، رئیس کانون روزنامه‌نگاران عراق در جریان مهم‌ترین پروژه‌های قرآنی این مرکز در داخل و خارج از عراق قرار گرفت.
وی گفت: در این دیدار همچنین، سفرهای تبلیغی و محافل قرآنی رمضانیه هیئت دارالقرآن آستان حسینی در کشورهای اندونزی و سنگاپور که بیانگر توانمندی قرآنی جوانان عراقی است، برای رئیس و اعضای کانون روزنامه‌نگاران عراق تشریح شد.
مؤید اللامی نیز در این دیدار، تلاش‌ها و فعالیت‌های دارالقرآن آستان مقدس حسینی که تمامی استان‌های عراق صرف‌نظر از گرایش‌های مختلف اسلامی را شامل می‌شود، تحسین کرد.
وی در ادامه نسبت به برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه روزنامه‌نگاران عراقی از تمامی استان‌های این کشور در مقر دارالقرآن آستان حسینی در کربلای معلی ابراز تمایل کرد.
captcha