کمپین «با یک مسلمان دیدار کنید» در سراسر استرالیا
کد خبر: 3619293
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

کمپین «با یک مسلمان دیدار کنید» در سراسر استرالیا

گروه بین‌الملل: گروهی متشکل از داوطلبان مسلمان از تمام نقاط استرالیا کمپینی را با عنوان «با یک مسلمان دیدار کنید»، برای پاسخ دادن به سؤالات درباره اسلام در سراسر این کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

کمپین «با یک مسلمان دیدار کنید» در سراسر استرالیا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «theage»، این کمپین از تمام علاقمندان به اسلام دعوت می‌کند تا با صرف کیک و قهوه در کنار یک مسلمان سؤالات خود را درباره اسلام بپرسد.
«محمد عطی ربی هادی»، رهبر دینی مسجد «بیت‌الهدی» در منطقه «مارسدن پارک» در شهر «سیدنی» استرالیا و سخنگوی ملی این گروه گفت: هدف از راه‌اندازی این کمپین مقابله با اطلاعات اشتباه درباره اسلام و افزایش افراط‌گرایی نه تنها در جامعه مسلمانان بلکه در میان گروه جناح راست استرالیا است.
وی گفت: این کمپین از مردم می‌پرسد که چرا با یک شهروند مسلمان استرالیایی دیدار نمی‌کنند تا با شناخت او بدانند که چقدر اشتراکات بین آن‌ها وجود دارد.
هادی افزود: گروه قبلا در دانشگاه‌های شهرستان «پاراماتا» در سیدنی و شهر «لیتگو» در ایالت «نیو ساوت ولز» جلسات پرسش و پاسخ برگزار کرده است که در آن بعضی از علاقمندان به تاریخ و الهیات اسلامی سؤالاتی را از قبیل «آیا اسلام دین خشونت است و اگر نیست چرا اعمال خشونت‌آمیز اتفاق می‌افتد» و در مورد مفهوم جهاد در اسلام مطرح کردند.
قرار است، ربی هادی هفته بعد به شهر «ماجی» در ایالت «نیو ساوت ولز» رفته و جلسه پرسش و پاسخ برای مردم برگزار کند.
captcha