ورود کودکان غزه به مسجدالاقصی با بازی مار و پله
کد خبر: 3620466
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

ورود کودکان غزه به مسجدالاقصی با بازی مار و پله

گروه بین‌الملل: در حالی که این روزها ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی با ممنوعیت‌هایی مواجه شده است، کودکان فلسطینی در خانه‌های خود تنها با یک تاس و دو سرباز، مار و پله برای ورود به مسجدالاقصی را بازی می‌کنند.

بازی مار و پله کودکان غزه : مسیر  ورود به مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «ansamed»، «محمد امریتی»، کارمند 33 ساله شبکه تلویزیونی «حماس‌الاقدس» که در بخش تولید برنامه‌های کارتونی و انیمیشن کودکان فعالیت دارد، این بازی را برای کودکان طراحی کرده است.
وی دو برادر خود را در طول درگیری‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی از دست داد و خانه پدری‌اش در سال 2014 مورد هدف بمباران قرار گرفت.
امریتی درباره این بازی گفت: هدف من این است عشق به مسجد‌الاقصی و مکان‌های مقدس مسلمانان را در ذهن کودکان تزریق کنم.
وی حدود 10 هزار تخته برای ساخت این بازی سفارش داد که تاکنون هزاران تخته به فروش رسیده است. سربازان این بازی از هر جنسی و حتی سنگ هم می‌تواند باشد.
امریتی در پاسخ به سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی که گفته بود این بازی کودکان فلسطینی را تشویق به خشونت می‌کند، گفت: این بازی من نیست که روی کودکان تأثیر می‌گذارد؛ بلکه حقایقی است که با آن مواجه هستند.
والدین فلسطینی می‌توانند این بازی فکری را خریداری کنند تا کودکان خود را در روزهای گرم و طولانی و بدون برق در زیر بار ظلم و ستم نیروهای رژیم صهیونیستی سرگرم نگه دارند.
captcha