اعلام نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان
کد خبر: 3623319
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

اعلام نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان

گروه فعالیت‌های قرآن: پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن، چهارمین اطلاعیه در خصوص طرح دوره ارزیابی قاریان و مدرسان را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی ارزیابی قاریان و مدرّسان قرائت قرآن گفت: داوری تلاوت‌های تحقیق و ترتیل قاریان و مدرّسانی که مرحله آزمون ورودی ششمین دوره ارزیابی را با موفقیت پشت سرگذاشته بودند، با حضور استادان و داوران برجسته کشور، 28 تا 31 تیرماه در محل شورای عالی قرآن برگزار گردید و از مجموع 178 قاری و مدرس پذیرفته شده در آزمون ورودی، در‌ این مرحله مجموعاً 50 نفر در یکی از درجات 1 تا 4 موفق به کسب نصاب لازم شدند که از این تعداد 39 نفر قاری و 11 نفر مدرس می‌باشند. شایان ذکر است این تلاوت‌ها در تیرماه سال جاری در استودیوی شورای عالی قرآن انجام شده بود.
وی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ هشتم مردادماه با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سامانه طرح ارزیابی، قسمت کارنامه‌ها، از نتایج آزمون تلاوت و مصاحبه و پذیرش قطعی در یکی از درجات 1 تا 4 مطلّع شوند. فرصت درخواست تجدیدنظر به نمرات تا پایان وقت اداری دهم مردادماه از طریق سامانه پیامکی 30005088810400 خواهد بود .
میرزاجانی ادامه داد: ضمناً آزمون نظری قاریان و مدرّسانی که در یکی از درجات 1تا4 پذیرفته ‌شده‌اند، روز جمعه، پنجم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
لازم است قاریان و مدرّسان محترم با مراجعه به سامانه طرح ارزیابی، بخش آیین‌نامه‌ها، مواد آزمونی خود را از جداول مربوطه دریافت نموده و با آمادگی کامل در آزمون نظری شرکت نمایند.
رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: افرادی که سرفصل‌های منابع و دروس نظری را در مراکز آموزش عالی گذرانده‌اند، با ارسال مدرک معتبر و پس از تأیید آن در کمیته فنّی دبیرخانه ارزیابی، از آزمون دروس گذرانده شده، معاف خواهند شد.
شرکت‌کنندگان فرصت دارند تصویر این مدارک را تا تاریخ 15 مردادماه از طریق دورنگار به شماره 02188832500 به شورای عالی قرآن(دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرّسان) ارسال نمایند. تطبیق تصویر مدارک با اصل آن مقارن با برگزاری آزمون نظری خواهد بود.
captcha