اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی حمله اسرائیل به دفاتر رسانه‌ها را محکوم کرد
کد خبر: 3625304
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی حمله اسرائیل به دفاتر رسانه‌ها را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی حمله نیروهای صهیونیستی به دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در کرانه باختری را محکوم کرد.

انگلیسی/ اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی حمله صهیونیستها به دفاتر رسانه‌ها را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Memo»، نیروهای صهیونیستی شرکت رسانه‌ای «پالمیدیا» که دارای دفاتر خبری بین‌المللی در رام‌الله است را روز یکشنبه، 7 مرداد، هدف قرار دادند.
بنا بر بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، سربازان اسرائیلی دفاتر شبکه‌های خبری المنار، العالم، القدس، راشا تودی و المیادین و همچنین شرکت رسانه‌ای پالمیدیا را مورد حمله قرار دادند.
این اتحادیه اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی با حمله به دفاتر این رسانه‌ها اقدام به تفتیش و آسیب‌رساندن به اموال موجود و از کار انداختن دوربین‌ها کردند تا چیزی از خشونت آنان ثبت نشود.
اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی افزود: این حمله وحشیانه نشان‌دهنده هراس تل‌آویو از آزادی بیان و عدم تحمل فعالیت‌های رسانه‌های مستقل در حمایت از فلسطین و گزارش‌کردن واقعیت‌های سرزمین‌های اشغالی است.
بنابر این بیانیه، نیروهای اسرائیلی همچنین آرشیوهای نگهداری‌شده در دفاتر این رسانه‌ها را ضبط کردند.
این بیانیه همچنین بر وقوع حمله مشابهی در شهر الخلیل در هفته گذشته تأکید کرد.
اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در پایان اعلام کرد: همه امکانات لازم برای مؤسسات رسانه‌ای اسلامی و فلسطینی را برای کمک به حمایت از مردم فلسطین تأمین خواهد کرد.
captcha