آغاز نام‌نویسی در برنامه «آموزش قرآن از راه دور» در عمان
کد خبر: 3626818
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

آغاز نام‌نویسی در برنامه «آموزش قرآن از راه دور» در عمان

گروه بین‌الملل: نام‌نویسی در برنامه اینترنتی «آموزش قرآن از راه دور» ویژه تمامی گروه‌های سنی از امروز، 14 مردادماه، در عمان آغاز شد.

آموزش قرآن از راه دور در عمان
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه عمان، وزارت اوقاف و امور دینی عمان از آغاز نام‌نویسی در برنامه اینترنتی «آموزش از راه دور قرآن» برای همه گروه‌های سنی از امروز، شنبه 14 مردادماه خبرداد و اعلام کرد: نام‌نویسی در این برنامه تا هشتم شهریورماه ادامه دارد و کلاس‌ها از 13 شهریور آغاز خواهد شد.
استفاده از تکنولوژی‌های روز برای امر آموزش قرآن، ارتباط با حافظان برای تثبیت آیات حفظ شده و ایجاد فرصت و زمینه برای تازه‌مسلمانان به منظور آشنایی با قرآن، احکام، تلاوت و حفظ آن، از ویژگی‌های این برنامه اینترنتی آموزش قرآن است.
طرح «آموزش از راه دور قرآن» که نخستین طرح در نوع خود در سطح کشور عمان است، به قرآن‌آموزان این امکان را می‌دهد که در محل حضور خود به فراگیری قرآن بپردازند و همچنین، این امکان را برای معلمان فراهم می‌کند که به صورت غیرحضوری به آیات حفظ شده توسط قرآن‌آموزان گوش دهند و دروس تدریس‌شده را تمرین کنند.
همچنین، معلمان می‌تواند از طریق این برنامه اینترنتی و با بهره‌گیری از ابزارها و فن‌آوری‌های الکترونیکی به صورت غیرحضوری به امر تدریس قرآن بپردازند.
این برنامه از سه سال پیش با هدف نشر فرهنگ اسلامی، آسان‌کردن حفظ قرآن کریم به ویژه برای جوانان و نوجوانان و تشویق آنها به تدبر در آیات قرآن، تجوید و حسن تلاوت آن و نهادینه‌کردن ارزش‌های والای اسلامی راه‌اندازی شده است.

captcha