نمایشگاه سلامت در مرکز اسلامی «ناپرویل» آمریکا
کد خبر: 3628502
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

نمایشگاه سلامت در مرکز اسلامی «ناپرویل» آمریکا

گروه بین‌الملل: مرکز اسلامی شهر «ناپرویل» در ایالت «ایلینوی» آمریکا با همکاری کلیسای جامع متدیست این شهر نمایشگاه سلامت را با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و پر‌کردن شکاف میان مسلمانان و پیروان دیگر ادیان برگزار می‌کند.

پنج‌شنبه//نمایشگاه سلامت در مرکز اسلامی «ناپرویل» آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « positivelynaperville»، در این نمایشگاه که 25 شهریورماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 14 به وقت محلی در مسجد ناپرویل برگزار خواهد شد، بازدیدکنندگان 16 سال به بالا می‌توانند فشار خون، قند خون و سایر موارد مربوط به سلامتی خود را بسنجند.
در غرفه‌های نمایشگاه، پزشکان عمومی، متخصصان علوم تغذیه، دندانپزشکان و پرستاران با ارائه اطلاعات مفید بهداشتی و سلامتی و معاینه رایگان، جلساتی را برای ارائه مشاوره و پاسخ به سؤالات بازدیدکنندگان برگزار خواهند کرد.
علاوه بر این کلاس‌های آموزشی با موضوعات مراقبت، تعادل، رژیم سلامتی و پیشگیری از فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
کلیسای جامع متدیست ناپرویل نیز با حمایت مالی از این نمایشگاه قصد دارد به مردم یادآوری کند که با اتحاد، می‌توان خدمت بیشتری به جامعه کرد.
این نمایشگاه، کلینیک رایگان مسجد ناپرویل را نیز تبلیغ خواهد کرد که اولین یکشنبه و چهارشنبه هفته سوم هر ماه خدمات پزشکی رایگان را به پیروان ادیان مختلف ارائه می‌دهد.
 
captcha