هجوم صهیونیستها به مسجد «العیزریة»
کد خبر: 3629014
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

هجوم صهیونیستها به مسجد «العیزریة»

گروه بین الملل: نیروهای اشغالگر صهیونیست روز گذشته، 19مردادماه با هجوم به مسجد «ابوهریره» در منطقه «العیزریه» واقع در قدس اشغالی، 3 نمازگزار فلسطینی را بازداشت کرده و درهای خارجی مسجد را از جا کندند.

هجوم صهیونیستها به مسجد «العیزریة» و بازداشت 3 نمازگزار
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری عرب 48، در جریان هجوم نیروهای غاصب اسرائیلی به مسجد ابوهریره، سه تن از نمازگزاران فلسطینی بدون دلیل نیز بارداشت شدند.
یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین ضمن محکومیت این عمل شنیع، هجوم صهیونیستها را به مسجد اقدامی نژادپرستانه و تحریک کننده توصیف کرد که در زمره جنایاتهای ادامه دار اسرائیل در حق مقدسات، اماکن مذهبی و دینی فلسطین صورت می گیرد.
وی با صدور بیانیه ای در این خصوص متذکر شد: اینجا هیچ مکان عبادی از شر تجاوزات و جنایاتی که اشغالگران و شهرک نشینان یهودی مرتکب می شوند، در امان نیست؛ تکرار این تعرض ها به مقدسات، تنها بیانگر حجم وسیع هجوم ددمنشانه اشغالگران اسرائیلی است.
وی تأکید کرد که اماکن اسلامی به مسلمانان تعلق دارد و ملت فلسطین در برابر تمام این تجاوزات اسرائیلی که محو آثار اسلامی را هدف قرار داده است، ایستادگی می کند.
 ادعیس با بیان اینکه حمایت از اماکن اسلامی و عبادی تنها وظیفه فلسطینیان نیست، تأکید کرد که این جانبداری باید از سوی تمام ملتهای عرب و مسلمان و نیز تمام آزادگان در اقصی نقاط جهان صورت بگیرد و از دیگر سو برنامه ای عملی برای مقابله با این تعرضات وضع شود.
 
captcha