حافظان قرآن آینده‌سازان فلسطین هستند
کد خبر: 3629692
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
عدنان عصار:

حافظان قرآن آینده‌سازان فلسطین هستند

گروه بین‌الملل: دبیر کمیته مردمی امور آوارگان فلسطین در مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن در مقر این کمیته در شهر «خان‌یونس» گفت: حافظان قرآن، افرادی نخبه و مایه مباهات و آینده‌سازان فلسطین هستند.

حافظان قرآن آینده‌سازان فلسطین هستند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «alqalaamedia.com»، «مازن ابوزید»، رئیس کمیته مردمی امور آوارگان فلسطینی طی سخنانی در این مراسم بر ضرورت اهتمام نسبت به حافظان قرآن و تجلیل از آن‌ها و همچنین حمایت از کودکان فلسطینی مستعد تأکید کرد. 
وی افزود: کمیته مردمی امور آوارگان از برگزاری این مراسم و تجلیل از حافظان قرآن برتر و اعطای هدیه نمادین به آن‌ها خرسند است.
مازن ابوزید اظهار کرد: این کمیته در روزهای آینده از تمام حافظان قرآن استان «خان‌یونس» واقع در جنوب نوار غزه تجلیل به عمل خواهد آورد. 
وی تأکید کرد: حافظان قرآن کریم مسئولیت دفاع از آرمان فلسطین را به دوش خواهند کشید و بهترین مدافعان آن خواهند بود.
«عدنان عصار»، دبیر کمیته مردمی امور آوارگان فلسطین نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: این کمیته پیش از این به تجلیل از پیشکسوتان گمنام در حوزه ورزش، روزنامه‌نگاری و رسانه پرداخته، این در حالی است که حافظان قرآن، افرادی نخبه و مایه مباهات و آینده‌سازان فلسطین هستند.
وی در ادامه با اشاره به این که در برخی مواقع حافظان قرآن از مؤسسه‌های مختلف به حاشیه رانده می‌شوند، گفت: ما به حافظان قرآن افتخار می‌کنیم و به تجلیل از آنها نه تنها در سطح آوارگان بلکه در تمام استان خان‌یونس خواهیم پرداخت. 
عصار تأکید کرد: اگر بخواهیم آینده کشورمان را بسازیم باید به نسل جوان اهمیت بدهیم، به شما جوانان توصیه می‌کنم که با ورزش نسبت به سلامت خود اهتمام داشته باشید و همچنین از امور فرهنگی و دینی و ادامه‌دادن مسیر حفظ قرآن، عمل به سنت پیامبر(ص) و بهره‌گیری از تفسیر غفلت نکنید، چرا که آینده به جوانان حافظ قرآن و متعهد نیازمند است.
گفتنی است، کمیته امور آوارگان فلسطینی تاکنون از 1800 دانش‌آموز در مقاطع مختلف ابتدایی و راهنمایی با اعطای هدایای نمادین و همچنین از هنرمندان جوان در همه سطوح تقدیر به عمل آورده است.
captcha