معاون وزیر حج عربستان با هیئت كنسولی ایران دیدار کرد/ آماده حل هر مشکلی هستیم
کد خبر: 3630054
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

معاون وزیر حج عربستان با هیئت كنسولی ایران دیدار کرد/ آماده حل هر مشکلی هستیم

گروه جامعه:‌ معاون وزیر حج عربستان در دیدار با هیئت كنسولی ایران بر پایبندی كشورش به ارائه خدمات مناسب به ضیوف الرحمن تاكید كرد و گفت:‌ با هدف ارائه خدمات مناسب آماده‌ایم هرگونه مشكل احتمالی زائرین را حل كنیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، عبدالرحمن بیجاوی معاون وزیر حج عربستان امروز یک شنبه با هیئت كنسولی ایران در مدینه منوره دیدار کرد.

معاون وزیر حج عربستان خطاب به سعید خرازی رئیس هیئت كنسولی وزارت امور خارجه كه در مدینه منوره مستقر است، گفت كه وی و همكارانش در طول شبانه روز آمادگی دارند تا نظرات ستادهای حج را استماع و مشكلات احتمالی زائرین را رفع كنند.

در این دیدار در خصوص ارائه خدمات مناسب و تسهیل در امور اجرایی زائرین در مبادی ورودی و خروجی به مدینه منوره تبادل نظرشد و راهكار اجرایی پیگیری امور كنسولی زائرین بررسی و مشخص شد.

در این جلسه طرفین بر ارائه بهترین خدمات به زائرین و رعایت احترام و عزت آنها تاكید و اتفاق نظر داشتند مواردی كه به عنوان مشكل در امور زائرین مشاهده می‌شود، مطرح و مقرر شود با دستور مساعد معاون وزیر حج عربستان در اسرع وقت پیگیری شود.

در این دیدار كه اكبر رضایی رئیس ستاد عملیات مدینه نیز حضور داشت، طرفین برانجام مفاد توافقنامه امضاء شده بین سازمان حج و زیارت و وزارت حج عربستان تاكید كردند.

یادآوری می شود هیئت 10 نفره كنسولی وزارت امور خارجه ایران به ریاست سعید خرازی 12 مرداد ماه وارد مدینه شده و هم اكنون با استقرار در ستادهای حج دو شهر مكه و مدینه آماده ارائه خدمات كنسولی به زائران ایرانی است.

captcha