جزئیات بزرگداشت شهید «محسن حججی» در مصلای نجف آباد
کد خبر: 3631112
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
26 مرداد از سوی جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود؛

جزئیات بزرگداشت شهید «محسن حججی» در مصلای نجف آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که مظلومانه همچون مولای خود اباعبدالله الحسین(ع) توسط عوامل پلید داعش به شهادت رسید، با حضور جمعی از جامعه قرآنی کشور طی روز پنجشنبه، 26 مردادماه، در نجف آباد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، شهادت مظلومانه مدافع حرم شهید «محسن حججی» در مرز عراق و سوریه توسط عوامل پلید داعش طی چند روز گذشته، یکی از موضوعات پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی را به خود اختصاص داد و طی آن پیشنهادی از سوی شبکه قرآن و معارف سیما جهت اعزام هیئتی از جامعه قرآنی کشور در روز ۲۶ مردادماه به منزل این شهید مدافع حرم در شهر نجف آباد مطرح شد.
بر اساس این پیشنهاد و موافقت اعضای حاضر، مقرر شد جامعه قرآنی کشور برنامه بزرگداشتی برای این شهید والامقام تدارک ببیند.
بنابر این گزارش، مقرر شد تا این مراسم در روز پنج‌شنبه، ۲۶ مردادماه، از ساعت 9 صبح با حضور در منزل شهید در شهر نجف آباد و در ادامه اجرای برنامه محفل انس با قرآن از ساعت 11 تا 13 در مصلای این شهر و هدیه ثواب تلاوت‌ها و مداحی اهل بیت(ع) به روح بلند شهید و در پایان اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شود. همچنین این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن به صورت زنده پخش خواهد شد.
یادآور می شود، جمعی از مسئولان، استادان، پیشکسوتان و صاحب نظران قرآنی کشور تاکنون برای حضور در منزل شهید و تشکیل محفل انس با قرآن از سوی جامعه قرآنی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.
captcha