برپایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف
کد خبر: 3640952
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

برپایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف

گروه بین‌الملل: دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر از انجام مقدمات و آمادگی‌های لازم برای برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره در نجف اشرف خبر داد.

برپایی یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی الغدیر؛ «مضر البکاء»، دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر با اشاره به این که این جشنواره 23 تا 25 شهریورماه سال جاری در نجف اشرف برگزار می‌شود، از ادامه فعالیت‌ها و تمهیدات لازم جهت برگزاری این رویداد فرهنگی ـ رسانه‌ای خبرداد.

وی افزود: این دوره از جشنواره با دوره‌های گذشته تمایز جدی خواهد داشت به طوری که کشور‌هایی که در دوره‌های قبلی آن شرکت نکرده‌اند، در این جشنواره حضور کیفی خواهند داشت.

مضر البکاء اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این جشنواره، وحدت کلمه رسانه‌های صادق و ایجاد پل‌های تفاهم و همکاری به منظور ایجاد فضایی دوستانه برای تحکیم ارتباط میان مؤسسات اطلاع‌رسانی است.

وی گفت: تبادل تولیدات رسانه‌ای و گسترش رویکرد‌های درام و برنامه‌‌محور در کنار یکپارچه‌سازی دیدگاه‌ها برای مقابله با نزاع‌ها و فتنه‌ها از دیگر اهداف مهم این جشنواره خواهد بود.

دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر بیان کرد: در خلال فعالیت‌های این جشنواره، مسابقه‌ای برای آثار تلوزیونی، رادیویی، مطبوعاتی و اینترنتی شرکت‌کننده در این جشنواره و همچنین، سمینارهای فکری، نمایشگاه‌های عکس و تجلیل از شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر همه ساله به همت شبکه ماهواره‌ای «الغدیر» و با حضور صدها مؤسسه اطلاع‌رسانی، فنی و شرکت‌های تولید برنامه‌های رادیوو وتلویزیونی از عراقی و کشورهای مختلف جهان در نجف اشرف برپا می‌شود/.
captcha