شرور سابقه‌دار عنبرآبادی در ملأعام اعدام شد
کد خبر: 3641367
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

شرور سابقه‌دار عنبرآبادی در ملأعام اعدام شد

گروه اجتماعی: دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد از اجرای حکم قصاص یکی از افراد شرور و سابقه‌دار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یوسف سبحانی، دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد دیروز سه‌شنبه، 21 شهریور از اجرای حکم قصاص یکی از افراد شرور و سابقه‌دار عنبرآباد خبر داد و گفت: محکوم‌ علیه سوابق و محکومیت‌های متعدد کیفری از جمله سرقت، ضرب وجرح و قتل در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود.
وی با بیان اینکه متهم در آخرین جنایت خود مرتکب قتل یکی از سرمایه‌گذاران این شهرستان شده بود، افزود: حکم اعدام «ر.خ» صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در ملأ عام اجرا و این شرور به دار مجازات آویخته شد.
دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد بیان کرد: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه دستگاه قضائی قرار و پرونده در مدت زمان قانونی در مراجع قضایی شهرستان و استان مورد رسیدگی قرار گرفت.
سبحانی ادامه داد: پس از تایید حکم قصاص نامبرده در دیوان عالی کشور و صدور اذن اجرای حکم از سوی ریاست قوه قضائیه، حکم محکوم علیه اجرا شد.
وی در ارتباط با آخرین جنایت این شرور یادآور شد: مقتول کرامت دهدشتی شامگاه هشتم آبان سال 94 توسط آدم‌‌ربایان به سرکردگی «ر.خ» در باغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت که بر اثر شدت جراحات جان باخت.
وی بیان کرد: پس از 20 روز تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده، قاتل در محل مخفیگاهش در شهرستان رودبار جنوب شناسایی و دستگیر شده بود.
دادستان عنبرآباد تأکید کرد: علت و انگیزه اصلی قتل اخاذی و سرقت خودروی لوکس خارجی مقتول بوده است.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha