آثار فاخر شبکه الکوثر در جشنواره بین‌المللی غدیر
کد خبر: 3642080
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

آثار فاخر شبکه الکوثر در جشنواره بین‌المللی غدیر

گروه بین‌الملل: شبکه جهانی الکوثر با ارائه آثار فاخر خود، در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «غدیر» در نجف اشرف، شرکت کرده است.

آثار فاخر شبکه الکوثر در جشنواره رسانه‌ای غدیر در نجف
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از واحد ارتباطات و همکاری‌های بین‌الملل شبکه جهانی الکوثر، مجموعه رسانه‌ای «الغدیر» در نجف اشرف، یازدهمین دوره جشنواره رسانه‌ای غدیر را به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌كند.

در یازدهمین دوره این جشنواره که از دیروز(23 شهریورماه) آغاز شده و تا 25 شهریور ادامه دارد، شبکه‌های اسلامی و عربی حضور دارند.

شبكه الكوثر جمهوری اسلامی ایران نیز با ارسال آثار فاخر خود در ساختارهای مختلف، در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد.

در حاشیه این جشنواره، بازار فیلمی برگزار می‌شود که شبكه جهانی الكوثر نیز در آن به معرفی آخرین تولیدات و دستاوردهای رسانه‌ای خود می‌پردازد.

لازم به ذکر است، سال گذشته در دهمین دوره این جشنواره، برنامه «عیدکم أحلی» (ویژه‌برنامه الکوثر در عید فطر) در بخش آزاد جشنواره حائز رتبه برتر گردید.

 «مضر البکاء»، دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر پیش از این، وحدت کلمه رسانه‌های صادق، ایجاد پل‌های تفاهم و همکاری به منظور ایجاد فضایی دوستانه برای تحکیم ارتباط میان مؤسسات اطلاع‌رسانی، تبادل تولیدات رسانه‌ای و گسترش رویکرد‌های درام و برنامه‌‌محور در کنار یکپارچه‌سازی دیدگاه‌ها برای مقابله با نزاع‌ها و فتنه‌ها را از اهداف مهم این جشنواره اعلام کرده بود.

وی افزود: در خلال فعالیت‌های این جشنواره، مسابقه‌ای برای آثار تلوزیونی، رادیویی، مطبوعاتی و اینترنتی شرکت‌کننده و همچنین، سمینارهای فکری، نمایشگاه‌های عکس و تجلیل از شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر همه ساله به همت شبکه ماهواره‌ای «الغدیر» و با حضور صدها مؤسسه اطلاع‌رسانی، فنی و شرکت‌های تولید برنامه‌های رادیوو وتلویزیونی از عراقی و کشورهای مختلف جهان در نجف اشرف برپا می‌شود/.
captcha