سوءاستفاده ترامپ از انفجار لندن برای اعمال فشار بر مسلمانان
کد خبر: 3642128
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

سوءاستفاده ترامپ از انفجار لندن برای اعمال فشار بر مسلمانان

گروه بین‌الملل: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تلاش کرد با سوءاستفاده از انفجار تروریستی امروز در ایستگاه مترو لندن، آن را بهانه‌ای برای تشدید ممنوعیت ورود مسلمانان از 6 کشور اسلامی به خاک این کشور قرار دهد.

سوءاستفاده ترامپ از انفجار لندن برای اعمال فشار بر مسلمانان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با سوءاستفاده از حادثه انفجار تروریستی در ایستگاه مترو لندن، آن را بهانه‌ای برای تشدید ممنوعیت ورود مسلمانان از 6 کشور اسلامی به ایالات متحده آمریکا قرار داده و تصریح کرد: این ممنوعیت باید با قوت و سخت‌گیری بیشتری اجرا شود.
  
وی با انتشار توئیتی کوتاه بر شبکه اجتماعی توئیتر ضمن محکوم کردن انفجار ایستگاه مترو در لندن، مدعی شد: ایالات متحده توانسته است با اقدامات خود علیه داعش در طول 9 ماه به دستاوردهایی بیش از آنچه دولت اوباما در طول هشت سال دست یافته بود، برسد. 
 
ترامپ با بیان این که لندن شاهد عملیات تروریستی جدیدی به دست تروریست‌های شکست خورده است، عاملان این اقدام را بیمار و کم عقل خواند که در برابر پلیس انگلستان ایستاده‌اند. 

گفتنی است، بر اثر انفجار یک بسته نامعلوم در یکی از قطارهای مترو لندن که امروز(24 شهریورماه) رخ داد، چند نفر مجروح شدند. 

به نوشته خبرگزاری «رویترز» یک محفظه سفیدرنگ با ماده‌ای نامعلوم داخل آن، در یکی از واگن‌های مترو لندن منفجر شد و درپی آن چندین نفر دچار سوختگی شدند. 

پلیس لندن این انفجار را تروریستی اعلام کرد. 

captcha