رشادت‌های سقای کربلا؛ بهترین انیمیشن جشنواره نجف
کد خبر: 3642848
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

رشادت‌های سقای کربلا؛ بهترین انیمیشن جشنواره نجف

گروه بین‌الملل: انیمشین «سیدالماء»(سرور آب) با موضوع رشادت‌های حضرت عباس(ع) در واقعه کربلا، برنده جایزه بهترین انیمیشن سه بُعدی یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نجف اشرف شد.

«سیدالماء» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره غدیر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی کفیل، در بخش مسابقه انیمیشن‌های سه بُعدی یازدهمین جشنواره بین‌المللی غدیر، انیمیشن «سیدالماء»(سرور آب) از تولیدات مرکز «الجود» وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس حضرت عباس توانست برنده جایزه بهترین انیمیشن شود.

«احمد ما میثه»، مسئول مرکز الجود در ارتباط با انیمیشن «سیدالماء» گفت: این انیمیشن با موضوع رشادت‌ها و جوانمردی‌های حضرت عباس(ع) در واقعه عاشورا و خدمات ایشان به برادر بزرگوارش امام حسین(ع) و خانواده ایشان از جمله سقایی آب است.

وی با اشاره به این که این انیمیشن با اسلوبی جالب و جذاب طراحی شده است، گفت: بسیاری از مسائل از جمله مباحث تاریخی، سناریو، گفت‌و‌گو، شخصیت‌پردازی و سایر مسائل فنی در این انیمیشن رعایت شده است.

احمد ما میثه تصریح کرد: کمیته داوری یازدهمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر در نهایت و پس از ارزیابی سایر آثار ارائه‌شده از سوی شرکت‌های متخصص در زمینه تولید انیمیشن سه بُعدی در داخل و خارج عراق، انیمیشن «سرور آب» را برگزید.

رئیس مرکز «الجود» همچنین با اشاره به امکانات و تجهیزات این مرکز و وجود استودیویی تخصصی برای تولید انیمیشن‌ و فیلم‌های کارتونی دو بعدی و سه بعدی، تصریح کرد: کسب این جایزه ارزشمند انگیزه ما برای ادامه فعالیت و تولید محصولات دیگری با مضامین هدفمند را بیشتر می‌کند.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای غدیر، 23 تا ۲۵ شهریورماه به همت شبکه ماهواره‌ای الغدیر و با شعار «رسانه؛ پیام مقاومت و پیروزی» در نجف اشرف برگزار شد/.

captcha