ترخیص کامل کمک‌های ایران برای روهینگیایی‌ها در بنگلادش
کد خبر: 3643036
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

ترخیص کامل کمک‌های ایران برای روهینگیایی‌ها در بنگلادش

گروه بین‌الملل: محموله کمک‌های ایران برای مسلمانان میانمار امروز(26 شهریورماه)، در شهر مرزی «کاکس بازار» بنگلادش به طور کامل ترخیص و برای توزیع در بین آوارگان، تحویل مسئولان ایرانی داده شد.

ترخیص کامل کمک‌های ایران برای روهینگیایی‌ها در بنگلادشبه گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به بنگلادش، مراسم تحویل محموله کمک‌های امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز پس از طی مراحل ترخیص با حضور مقامات هلال احمر بنگلادش و مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران انجام شد.
 
این محموله 40 تنی شامل اقلام خوراکی، بهداشتی و وسایل اضطراری می‌شود که عصر جمعه گذشته(24 شهریور) در بندر «چیتاگان» بنگلادش تخلیه شد.
 
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: پیش از این بخشی از اقلام اهدایی ایران به مسلمانان میانمار به صورت نمادین در بین مسلمانان میانمار توزیع شد که شامل 350 بسته و حدود یک تن بود.
 
وی افزود: امروز اصل و کل محموله ترخیص و تحویل مقامات هلال احمر ایران در شهر مرزی «کاکس بازار» بنگلادش داده شد تا به طور کامل در بین آوارگان روهینگیایی توزیع شود/.

captcha