تغییر در تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3644292
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

تغییر در تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه قرآنی استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از تغییر در تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: بنا به درخواست برخی از استان‌های کشور و به دلیل تقارن زمان برگزاری مجمع عمومی مشترک اتحادیه برخی استان‌ها با ایام ماه محرم‌الحرام، تغییراتی در تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها ایجاد شد.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ادامه داد: تاکنون مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها بدون هیچ‌گونه تنش و یا چالش خاصی در 23 استان کشور برگزار شده است که امیدواریم تا این روند در دیگر استان‌ها نیز به همین منوال ادامه پیدا کند.

بهبودی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تغییرات انجام شده در تقویم زمانی مجمع عمومی برخی استان‌ها، مجمع عمومی استان تهران به روز 28 مهرماه موکول شد که در واقع آخرین مجمع عمومی استان‌ها در این استان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ادامه داد: همچنین، مجمع عمومی استان مرکزی به روز 20 مهرماه سال جاری و مجمع عمومی استان سمنان نیز در روز 21 مهرماه برگزار خواهد شد. همچنین، مجمع عمومی استان‌های فارس و بوشهر به روز 13 مهرماه، مجمع عمومی استان خراسان جنوبی به روز 20 مهرماه و مجمع عمومی استان خوزستان نیز به روز 21 مهرماه سال جاری موکول شده است.

captcha