حامیان داعش باید مجازات شوند/ نتانیاهو ملت یهود را به نابودی می کشاند
کد خبر: 3647953
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
سید حسن نصرالله:

حامیان داعش باید مجازات شوند/ نتانیاهو ملت یهود را به نابودی می کشاند

گروه بین‌الملل: سید حسن نصرالله یر ضرورت محاکمه پدید آورندگان و حامیان داعش تاکید کرد.

حامیان داعش باید مجازات شوند/ نتانیاهو ملت یهود را به نابودی می کشاندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سید حسن نصرالله رهبر مقاومت لبنان طی سخنانی در راهپیمایی بزرگ عزادران حسینی در جنوب لبنان تصریح کرد: داعش بدترین پدیده‌ای است که در منطقه ما بروز کرد.
وی با تاکید بر ضرورت مبارزه تا پایان دادن به حضور داعش ، تصریح کرد: کسانی که داعش را ایجاد، مسلح و حمایت کردند، باید مجازات شوند و مسئولیت جنایات آن را بپذیرند.
وی با اشاره بر ضرورت برگزاری کنفرانس‌های مختلف برای بررسی این پدیده شوم و مقابله با آن گفت: ویرانی‌هایی که داعش به کشورها و  ملت‌های منطقه و خدشه‌ای که این گروه به چهره اسلام و پیامبر(ص)واردکرد، بنگرید.
سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: امت اسلامی باید با موضعی محکم در برابر اندیشه تکفیری بایستد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله فلسطین گفت اسرائیل از یهودیان برای خدمت به استعمار آمریکایی و انگلیسی و اجرای طرح اشغال فلسطین سوء استفاده کرد.
وی خطاب به یهودیان گفت: شما بهای زیادی را به دلیل سیاست های احمقانه نتانیاهو که تلاش می‌کند منطقه را به جنگ در سوریه و لبنان بکشاند، می پردازید و حکومت نتانیاهو ملت شما را به نابودی می‌کشاند.
نصرالله افزود: نتانیاهو و دولت او نمی‌دانند، اگر جنگ آغاز شود، چگونه پایان می‌یابد و آنها تصویر درستی از آنچه در اثر آغاز احمقانه این جنگ برسر آنها می‌آید، ندارند.
وی از همه یهودیان خواست حساب ود را از صهیونیست‌هایی که خود را با دست خود به هلاکت می‌کشانند، جدا کنند.
captcha