جایزه یک میلیون پوندی برای مسابقات قرآنی قاهره
کد خبر: 3649074
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
وزارت اوقاف مصر خبر داد؛

جایزه یک میلیون پوندی برای مسابقات قرآنی قاهره

گروه بین‌الملل: وزارت اوقاف مصر از اختصاص یک میلیون پوند مصر به‌عنوان جایزه برای نفرات برتر بیست‌وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن این کشور خبر داد.

اختصاص جایزه یک میلیون پوندی برای مسابقات قرآن مصر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از  پایگاه خبری «الوفد»، وزارت اوقاف مصر دیروز (یازدهم مهرماه) با صدور بیانیه‌ای از برگزاری مسابقات محلی برای انتخاب نمایندگان مصر جهت حضور در بیست‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی این کشور خبر داد.

در این بیانیه آمده؛ مسابقات مقدماتی در 70 منطقه در سطح مصر و با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان مراحل مختلف تحصیلی برگزار می‌شود.

وزارت اوقاف مصر اعلام کردند: متسابقین در رشته‌های حفظ کامل قرآن با احکام تلاوت و تجوید، حفظ سه چهارم با احکام تلاوت، حفظ 15 جزء همراه با احکام تلاوت و حفظ یک چهارم قرآن کریم با احکام تجوید به رقابت خواهند پرداخت.

براساس بیانیه وزارت اوقاف مصر؛ از جمله شروط شرکت در این مسابقات این است که سن متسابق تا تاریخ (اول ژانویه 2018) یازدهم دی‌ماه سال جاری از 21 سال بیشتر نباشد و این که شرکت‌کنندگان از خطیبان و متخصصان علم تجوید و عضو کانون قراء وزارت اوقاف نباشند و باید از متولدین همان استانی باشند که در آن شرکت می‌کنند.

وزارت اوقاف مصر در این بیانیه با اشاره به این که جوایزی برای نفرات برتر رشته‌های مختلف مسابقات مقدماتی در نظر گرفته شده، اعلام کرد: زمان دقیق برگزاری بیست‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر متعاقبا اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، بیست‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر فروردین‌ماه سال جاری برگزار شد/.
captcha