نوجوان مصری و آرزویی برای کتابت قرآن + عکس
کد خبر: 3649391
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

نوجوان مصری و آرزویی برای کتابت قرآن + عکس

گروه بین‌الملل: احمد سعید، نوجوان 14 ساله مصری است که خطی خوش دارد و این روزها قرآن را با دستان هنرمندش خوشنویسی می‌کند.

پنج‌شنبه//نوجوان مصری و آرزویی به رنگ قرآن + عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الوطن» مصر، احمد سعید در حال حاضر دانش‌آموز است و در شهر «سمنود» از توابع «المنصوره» در استان «دقهلیه» مصر زندگی می‌کند.

احمد آرزو دارد تا سال 2020 کل قرآن را خوشنویسی کند و این هدف را پیش روی خود قرار داده و با پایان هر سال تحصیلی و فراغت از کتاب و مدرسه آن را دنبال می‌کند.

خوش خطی موهبتی الهی است که به احمد سعید داده شده است و او این موهبت را در راه نگارش زیباترین آیات قرآن صرف می‌کند و در عین حال تکالیف مدرسه‌اش را هم به خوبی انجام می‌دهد.

پدر احمد در 10 سالگی استعداد فرزندش را در خوشنویسی کشف کرد و اکنون نیز یکی از حامیان پسرش برای خوشنویسی کل قرآن است.

احمد سعید در محضر «میرغنی صالح» از اساتید خط به عنوان پدر معنویش به شاگردی پرداخت؛ نوجوان 14 ساله مصری دوست دارد در آینده در دانشکده مهندسی درس بخواند یا در یکی از دانشکده‌های پلیس یا ارتش مصر برای دفاع از کشورش مشغول فعالیت شود.

احمد سعید با توجه به استعدادش، آرزو دارد که بزرگ‌ترین خوشنویس جهان عرب شده و هنرش را به همه جهانیان نشان دهد و کل قرآن را هم خوشنویسی کند؛ هدفی که آرزوی پدرش نیز هست/.


captcha