اعلام زمان برگزاری بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 3650052
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

اعلام زمان برگزاری بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقات سراسری قرآن این دانشگاه طی روزهای 23 تا 25 آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

23 تا 25 آبان‌ماه؛ زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد در بخش شفاهی
علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که امروز شنبه، 15 مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و با حضور رئیس این واحد دانشگاهی و معاونان وی برگزار شد، مقرر شد تا مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 23 تا 25 آبان‌ماه سال جاری به میزبانی واحد اصفهان برگزار شود.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تعداد 450 نفر از اساتید و دانشجویان (نزدیک به 300 دانشجو و 150 استاد دانشگاه) در مرحله سراسری مسابقات قرآن (بخش شفاهی) دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

عزتی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می شود، تصریح کرد: در پایان برگزاری این مرحله از مسابقات، به سه نفر از کسانی که در هر رشته صاحب رتبه‌های برتر شوند، هدایایی همراه با لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد در بخش شفاهی نیز روز 25 آبان‌ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

captcha