فراخوان کمک قرآنیان به مناطق محروم خوزستان
کد خبر: 3650700
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

فراخوان کمک قرآنیان به مناطق محروم خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با افتتاح حساب برای کمک به مدارس مناطق محروم استان خوزستان، قرآنیان و خیران را به این کار نیک دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 22 بهمن سال گذشته بود که دانش‌آموزان مدرسه «تاچل علیشیر» استان خوزستان سرودی در وصف رهبر معظم انقلاب اجرا کردند و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد و بازخوردهای فراوانی پیدا کرد. در ادامه این بازخوردها بود که اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با دیدن این فیلم به فکر اجرای مشترک با دانش‌آموزان این مدرسه افتادند. 
با حضور این گروه تواشیح در منطقه و مشاهده محرومیت آن دیار، اعضای گروه به فکر راه چاره برای آنها افتادند و مقرر شد از سوی اعضای گروه، مدرسه محروم این روستا باز‌سازی شود تا آغازی برای ارائه خدمات بیشتر در منطقه باشد. اما این پایان کار نبود، چراکه محرومیت آن دیار فراتر از یک روستا و مدرسه بود، مشاهدات اعضای گروه  تواشیح محمد رسول‌الله(ص) حاکی از این است که وضعیت مدارس آن منطقه به مراتب اسفناک‌تر از مدرسه روستای تاچل علیشیر است به طوری که در برخی مناطق حتی سقفی برای بچه‌ها وجود ندارد و این کودکان باید در سرمای شدید رشته‌کوه زاگرس و منطقه بختیاری در فضای باز درس بخوانند که حتی تصور آن هم دردناک است.
دانش‌آموزان این مناطق در آغاز فصل سرما چشم به راه کمک‌های مسئولان و خیران هستند، در همین راستا گروه قرآنی جهادی محمد رسول‌الله(ص) جهت کمک به این مدارس شماره حساب را افتتاح کرده‌اند تا خیران نیک‌اندیش به کمک این دانش‌آموزان بیایند.

captcha