تجمع اعتراضی سهامداران پدیده شاندیز در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3658393
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 84

تجمع اعتراضی سهامداران پدیده شاندیز در نمایشگاه مطبوعات

گروه اقتصاد: تعدادی از سهامداران پدیده شاندیز که هنوز سپرده آنان عودت داده نشده است، ظهر امروز در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پدیده شاندیز یکی از شرکت‌هایی است که در چند سال اخیر با تبلیغات وسیع اقدام به جذب سهامدار کرده و حدود دو سال قبل بود که به دستور داددستان عمومی و انقلاب مشهد، فعالیت‌های ساخت و ساز این شرکت متوقف شد و اکنون چند سالی است که سهامداران منتظر دریافت سرمایه خود هستند و همچنان این خواسته محقق نشده است.
ظهر امروز دوشنبه 8 آبان 96 در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، تعدادی از سهامداران پدیده شاندیز با حضور در این نمایشگاه و در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را به عملکرد ضعیف مسئولان در احقاق حقوق خود بیان کردند.
یکی از سهامداران پدیده شاندیز در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه مبلغ 300 میلیون تومان در فعالیت‌های شرکت پدیده شاندیز سرمایه گذاری کرده است گفت: تاکنون حتی یک ریال به بنده پرداخت نشده و در بین این افراد کسانی هستند که چندین میلیارد سرمایه گذاری کرده اند.


وی گفت: از مسئولان محترم قضایی و اقتصادی کشور تقاضا داریم نسبت به احقاق حقوق ما اقدام کنند و همچنین در اینجا دست به تجمع زده‌ایم تا رسانه‌ها صدای اعتراض ما را به مسئولان منتقل کنند.
یادآور می‌شود بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «جامعه آگاه تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» از روز جمعه پنجم آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.

غرفه خبرگزاری ایکنا در راهروی اصلی شبستان شماره 163میزبان علاقه مندان و مخاطبان محترم است.


captcha