هلاکت دو عامل انتحاری قبل از حمله به زائران اربعین
کد خبر: 3660914
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

هلاکت دو عامل انتحاری قبل از حمله به زائران اربعین

گروه بین‌الملل: فرماندهی عملیات بغداد امروز(16 آبان‌ماه) از هلاکت دو عامل انتحاری که قصد حمله به زائران اربعین حسینی در جنوب غرب شهر بغداد، پایتخت عراق را داشتند، خبر داد.

کشته شدن دو انتحاری در جنوب غرب بغدادبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»؛ ژنرال جلیل ربیعی، فرمانده عملیات امنیتی بغداد در این باره گفت: این دو عامل انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری قصد داشتند زائران امام حسین(ع) را در منطقه «رضوانیه» واقع در جنوب غرب بغداد هدف قرار دهند که توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده و به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر امنیتی شدید برای ممانعت از وقوع آسیب به زائران افزود: یکی از انتحاری‌‌ها قبل از این که توسط نیروهای امنیتی به هلاکت برسد، خود را منفجر کرد که البته بر اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسید.

یادآور می‌شود، میلیون‌ها عاشق و دلباخته امام حسین(ع) از سراسر عراق و کشورهای مختلف جهان برای احیای اربعین حسینی و شرکت در آیین سوگواری و عزاداری چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) راهی کربلا هستند، این در حالی است که گروه تکفیری ـ تروریستی داعش در تلاش برای انجام اقدامات تروریستی علیه آنان است/.

captcha