پایان فعالیت ایستگاه‌های قرآنی اربعین در عراق
کد خبر: 3661727
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

پایان فعالیت ایستگاه‌های قرآنی اربعین در عراق

گروه بین‌الملل: طرح برپایی ایستگاه‌های قرآنی در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی، پس از 20 روز فعالیت در 13 استان عراق به کار خود پایان داد.

پایان فعالیت ایستگاه‌های قرآنی اربعین در عراق
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»؛ طرح ایستگاه‌های قرآنی زیارت اربعین که به همت شورای عالی قرآن وابسته به عتبات مقدسه عراق و با همکاری اتحادیه انجمن‌ها و تشکل‌های قرآنی این کشور برگزار شد، پس از 20 روز فعالیت به کار خود پایان داد.
«محمد خلیل»، مدیر اجرای طرح ایستگاه‌های قرآنی اربعین در این باره گفت: در طول ایام زیارت اربعین امسال، 450 ایستگاه قرآنی در 13 استان عراق برپا شد.

وی افزود: بیش از 4 هزار مربی قرآن زن و مرد و بیش از 250 فعال رسانه‌ای در این طرح مشارکت داشتند و اخبار و فعالیت‌های این ایستگاه‌های قرآنی از سوی ده‌ها رسانه خبری و شبکه ماهواره‌ای مورد پوشش قرار گرفت.

یادآور می‌شود، طرح ایستگاه‌های قرآنی در مسیر زائران اربعین حسینی امسال برای سومین سال متوالی با نظارت شورای عالی عتبات مقدسه و مزارهای شریف عراق و با همکاری اتحادیه تشکل‌ها و انجمن‌های قرآنی این کشور برگزار شد.

آموزش قرائت صحیح سوره فاتحه، حفظ سوره‌های کوتاه قرآن، آموزش نماز و احکام شرعی و برپایی محافل قرائت قرآن با حضور قاریان عراقی و بین‌المللی از جمله فعالیت‌های این ایستگاه‌های قرآنی بود/.
   
captcha