دانشجوی عراقی سه ماهه حافظ کل قرآن شد
کد خبر: 3668188
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

دانشجوی عراقی سه ماهه حافظ کل قرآن شد

گروه بین‌الملل: «مریم محمد عبدالحسین»، دانشجوی دختر دانشگاه «بابل« عراق، موفق شد در مدت 3 ماه حافظ کل قرآن کریم شود.

دانشجوی عراقی سه ماهه حافظ کل قرآن شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن‌ آستان حسینی؛ مریم محمد عبدالحسین، دانشجوی دانشجوی دانشکده مهندسی استان بابل عراق است که با همت و عزم بالا و یاری استادش «آلاء یاسین عجام» توانست به درجه عالی حفظ قرآن کریم نائل شود.

وی همچنین از سوی شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان حسینی مورد تکریم و قدردانی قرار گرفت و گواهینامه رسمی ویژه حافظان قرآن به وی اعطا شد.

در این مراسم شیخ عبدالمهدی کربلایی، از تلاش‌های دارالقرآن آستان حسینی در تحقق دستاوردهای قرآنی متعدد تقدیر کرد و از تلاش‌های این دانشجوی دختر عراقی نیز که توانست به مدت سه ماه حافظ کل قرآن شود، تمجید کرد.

مریم محمد عبدالحسین، از قرآن‌آموزان طرح «هزار حافظ قرآن» وابسته به دارالقرآن آستان حسینی بود که توانست در یک مدت بسیار کوتاه کل قرآن را حفظ کند.

گفتنی است، طرح تربیت هزار حافظ قرآن که به همت دارالقرآن آستان مقدس حسینی در استان‌های مختلف عراق و با هدف جذب و تربیت نخبگان قرآنی اجرا می‌شود، در ماه‌های گذشته پیشرفت‌های گسترده‌ای داشته و اکنون بیش از 5 هزار قرآن‌آموز دختر و پسر از سراسر عراق در این طرح مشارکت دارند/.

captcha